Novosti

Gradonačelnica uputila pismo Jadroliniji


10.08.2011


REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD STARI GRAD
G r a d o n a č e l n i c a

KLASA: 342-01/11-01/5
URBROJ: 2128/03-11-1
Stari Grad, 11. kolovoza 2011. godine

 


JADROLINIJA RIJEKA
N/r predsjednika Uprave, g. Slavka Lončara

Riva 13
51000 RIJEKA

 

 


Poštovani,

nakon niza godina tijekom kojih je Vaša cijenjena tvrtka na trajektnom pristaništu u Starome Gradu, dva montažna objekta koristila kao svoj poslovni prostor za agenciju i prodajni punkt, a koji po obimu i opsegu stalno rastućeg trajektnog prometa nisu zadovoljavali niti su mogli zadovoljiti potrebe lokalnog otočnog stanovništva, a u turističkim sezonama (pogotovo) još i višestruko povećanog broja motoriziranih turista-putnika, izgradnjom putničkog terminala ponadali smo se da će taj gorući problem konačno biti riješen na opće zadovoljstvo.

Nažalost, to se nije dogodilo. Novi poslovni prostor u prizemlju zgrade putničkog terminala u kojem je od nedavno smještena Agencija «Jadrolinije» od svega 43 m2, sa tri prodajna punkta, od kojih u pravilu rade samo dva (!?), nisu ni dovoljan ni toliko priželjkivani i (opravdano) očekivani iskorak u podizanju standarda i razine ove vrste usluga «Jadrolinije», tim više što su donedavne «kućice» imale bar kakvu-takvu zaštitu od vremenskih nepogoda, tj. natkriveni prostor, dok novi poslovni prostor to nema.

Možete zamisliti kako se osjećaju putnici koji na otvorenom i ničim zaštićenom prostoru na visokim ljetnim temperaturama, strpljivo čekaju u dugom dvostrukom i/ili trostrukom redu kako bi osigurali putnu kartu za neko od putovanja koja se odvijaju na čak tri vrste linija (međunarodnim; dužobalnoj i lokalnim) u to više puta dnevno. Pretpostavljamo da ni Vašim službenicima, uz najbolju volju i trud, nije lako ugoditi svim tim silnim putnicima, od kojih nekima za izdavanje putnih karata treba duža vremenska usluga.
Što li će se tek događati ove zime, posebice kada se temperatura spusti na svega nekoliko stupnjeva iznad nule ili pak zapuše jako jugo ili bura (o kiši i nevremenu i da ne govorimo), imat ćemo priliku tek vidjeti i doživjeti.

S pravom ćete reći kako je u zimskom razdoblju intenzitet prometa osjetno manji, no čini nam se da bi razina usluga koje se pružaju i u izvansezoni, ipak trebala biti makar na razini elementarnog standarda koji pretpostavlja berem nekakvu zaštitu od vremenskih nepogoda, a da o eventualnoj klimatiziranoj čekaonici ili nekim drugim «pogodnostima» i ne govorimo.

Razumijemo i dijelimo Vaš osjećaj brige i skrbi za tvrtku kojoj ste već dugi niz godina uspješno na čelu, a koja se između ostalog ogleda i kroz štedljivost, racionalizaciju i prilagodbu ovim teškim recesijskim vremenima. Želimo vjerovati da je to jedini razlog ili uzrok ovako «reduciranoj» razini predmetnih usluga.

Ipak dopustite nam da, u ime većine otočkog stanovništva i respektabilnog broja putnika koji se svakodnevno godinama sve više koriste uslugama «Jadrolinije», kao i onih koji to čine povremeno – u ljetnim turističkim sezonama, na ovaj način opravdano iskažemo svoje i njihovo nezadovoljstvo.

Iskreno, nadamo se da će «Jadrolinija» kao «zaštitni znak» otoka i otočkog stanovništva i jedan od prepoznatljivih simbola njihove tisućljetne veze s kopnom, te istovremeno i značajan promotor hrvatskog turizma, imati poslovnog «sluha» i financijske snage, kako bi poslovni prostor u kojem se sada obavljaju usluge prodaje karata i agencijske usluge na trajektnom pristaništu u Starome Gradu, u dogledno vrijeme, opremila sada nedostajućim sadržajima (čekaonicom) nužnim za pružanje brze, sigurne i zadovoljavajuće usluge putnicima. Naime, u zgradi terminala, neposredno do Vaše agencije još uvijek je slobodan prostor od 42 m2 koji je moguće pripojiti istom.

Žitelji otoka Hvara, turisti i putnici od «Jadrolinije» to s pravom očekuju.

S uvjerenjem da ćete razumjeti našu zamolbu, srdačno Vas pozdravljam.

 


GRADONAČELNICA
Đurđica Plančić,dipl.oec.

 

developed by Nove vibracije